/

08/12/2013

KURSUS LENGKAP PERAKAUNAN MENGGUNAKAN PERISIAN UBS

PELUANG PEKERJAAN UNTUK MEREKA YANG MAHIR DALAM BIDANG PERAKAUNAN


PENGAMBILAN UNTUK KURSUS LENGKAP PERAKAUNAN LENGKAP MENGGUNAKAN SISTEM UBS AKAN DI JALANKAN PADA BULAN  APRIL 2014

KURSUS LENGKAP PERAKAUNAN
MASA                                 :         5 BULAN
YURAN PENDAFTARAN :         RM 500
YURAN BULANAN          :          RM 280

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENGISI BORANG PENDAFTARAN

DI TUTUP

TESTIMONIAL



NOOR AKMAR BINTI ZAKARIA
IJAZAH PERAKAUNAN-UUM
Walaupun memiliki kelulusan dalam bidang perakaunan, saya rasa ilmu yang ada masih cetek lagi untuk dipraktikan dalam dunia pekerjaaan yang di tawarkan.Apa yang di pelajari di pusat pengajian tinggi tidak sama dengan apa yang perlukan di tempat kerja.Saya telah memulakan tugas dalam bidang perbankan di sebuah institusi kewangan di ibu kota setelah tamat pengajian.

Selepas hampir 6 tahun bertugas saya terpaksa berhenti kerana tekanan kerja dan juga untuk menjaga anak yang masih kecil. Selepas umur anak meningkat, saya cuba untuk memohon  jawatan lain yang sesuai dengan kelulusan dan pengalaman saya tapi gagal kerana rata-rata majikan memerlukan pekerja  yang mempunyai  lebih pengetahuan  dalam sistem perakaunan  terutama dalam menggunakan sistem perakaunan berkomputer.

Saya bertekad untuk belajar lagi dengan lebih mendalam dengan mengikuti kursus di Akademi Nicks Creation. Di sini saya bukan sahaja di ajar menguruskan sistem akaun secara berkomputer tetapi saya juga di ajar menguruskan perakaunan secara manual. Saya juga telah di ajar membuat 'filling system' dengan betul. Lain-lain tugas 'administrative office' serta 'companies paperwork for auditing' juga ditekankan di sini.

Kini saya telah pun mendapat pekerjaan di sebuah pusat perubatan di Bangi dengan gaji yang agak lumayan berkat dengan ilmu yang telah di pelajari di akademi."

2 comments:

  1. Salam.. bila lagi ade kursus ubs nie? leh email sy diha87_muhd@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:10 pm

    Salam..dah buka ke pendaftaran utk bulan april 2014?

    ReplyDelete